
Süper Lig’in 21. haftasında Ömer Erdoğan’ın takımı Sivasspor, sahasında Sinan Kaloğlu’nun takımı Kayserispor’u ağırladı.
4 Eylül Stadyumu’ndaki maçı ev sahibi Sivasspor, 5-2’lik skorla kazandı.
Sivasspor’a galibiyeti getiren golleri 5 ve 90+2. dakikalarda Rey Manaj, 10. dakikada kendi kalesine Onurcan Piri, 45+1. dakikada Garry Rodrigues ve 77. dakikada Emrah Başsan attı. Kayserispor’un golleri 46. dakikada Duckens Nazon ve 90+1’de Boa Morte’den geldi.
İLGİLİ HABERSüper Lig’de ilginç kırmızı kart: Bahoken, takım arkadaşına fiziki müdahalede bulundu
BAHOKEN KENDİ TAKIM ARKADAŞINA VURDU
Kayserispor, 23. dakikada Stephane Bahoken’in kırmızı kart görmesinin ardından 10 kişi kaldı. Bahoken, takım arkadaşı Miguel Cardoso’ya fiziki müdahalesi sonrası kırmızı kart gördü. Kayserispor, Joseph Attamah’ın 86’da kırmızı kart görmesinin ardından karşılaşmayı 9 kişi tamamladı.
Sivasspor, bu galibiyetle birlikte Süper Lig’de 8 maçlık galibiyet hasretine son verdi.
Bu sonucun ardından Sivasspor, 23 puana yükseldi. Kayserispor, 16 puanda kaldı.
Süper Lig’in bir sonraki haftasında Sivasspor, Eyüpspor ile deplasmanda karşılaşacak. Kayserispor, sahasında Trabzonspor’u konuk edecek.

Ercan Ertan
Muhabir
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1215 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
781 kez okundu
3
PFDK’dan 7 takıma ceza
768 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
760 kez okundu
5
Cristiano Ronaldo’yu şoke eden karar! Juventus…
739 kez okundu