Galatasaray, Fenerbahçe’yi 3-1 mağlup ettiği maçın ardından paylaşım yaptı. Sarı kırmızılılar, maç sonrası “Kadıköy bizim için deplasman değil” , “Büyük Galatasaray taraftarı! Bildirimleri açalım” ve “Her zaman her yerde en büyük Cimbom!” şeklinde paylaşımlarla rakibine göndermede bulundu.
8 SEZONDA 1 KEZ YENİLDİLER
Galatasaray, Okan Buruk idaresinde Kadıköy’de çıktığı 3 maçta 2 galibiyet ve 1 beraberlik elde ederken son 8 sezonda yalnızca 1 kez kaybetti.
İşte o paylaşımlar;



Haber Kaynak : HABERLER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1217 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
783 kez okundu
3
PFDK’dan 7 takıma ceza
771 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
760 kez okundu
5
Cristiano Ronaldo’yu şoke eden karar! Juventus…
741 kez okundu